• Belangrijke informatie
  • English version
  • Praktijkinformatie
    • Medewerkers
    • Openingstijden
    • Spreekuur
    • Huisbezoek
    • Vragen, adviezen en opvragen uitslagen
    • Doktersassistenten
    • Bloedprikken
    • Herhaalrecepten
    • Praktijkondersteuner Somatiek
    • Praktijkondersteuner GGZ
    • Spoed
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Contactformulier
  • Herhaalrecepten
  • Inschrijfformulier
  • Uitschrijfformulier
  • Klachtenformulier
  • Privacywet AVG
  • Suggesties en klachten
  • Medische verklaringen
  • Routebeschrijving
  • Gastenboek
  • Zelftests
  • Nieuws
  • Gezondheidsinformatie
  • Ik geef toestemming
  • Links in de regio
  • Privacy Statement
  • A
  • A
  • A

Suggesties en klachten

Suggesties zijn altijd welkom. U kunt suggesties mailen aan info@hapfascinatio.nl. Als u onverhoopt klachten heeft over onze bereikbaarheid, de bejegening door een van de medewerkers of over iets anders, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken. U kunt ook een mail sturen met uw klacht. Uw klacht wordt altijd behandeld door een interne klachtencommissie, die bestaat uit een huisarts en een assistente. U krijgt binnen vier weken na het indienen van de klacht antwoord. De huisartsenpraktijk heeft zich daarnaast aangesloten bij de regionale klachtenregeling. 

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • Belangrijke informatie
  • English version
  • Praktijkinformatie
    • Medewerkers
    • Openingstijden
    • Spreekuur
    • Huisbezoek
    • Vragen, adviezen en opvragen uitslagen
    • Doktersassistenten
    • Bloedprikken
    • Herhaalrecepten
    • Praktijkondersteuner Somatiek
    • Praktijkondersteuner GGZ
    • Spoed
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Contactformulier
  • Herhaalrecepten
  • Inschrijfformulier
  • Uitschrijfformulier
  • Klachtenformulier
  • Privacywet AVG
  • Suggesties en klachten
  • Medische verklaringen
  • Routebeschrijving
  • Gastenboek
  • Zelftests
  • Nieuws
  • Gezondheidsinformatie
  • Ik geef toestemming
  • Links in de regio
  • Privacy Statement

Gezondheidsinformatie

Informatie over gezondheid en ziekte

Contact

Spoednummer 010-2881122

Huisartsenpraktijk Fascinatio

Fascinatio Boulevard 1122
2909 VA Capelle aan den IJssel
Telefoon:
010-288 11 22
Fax:
010-202 23 10
KvK:
24476632
info@hapfascinatio.nl
www.hapfascinatio.nl
Routebeschrijving >
© 2023 Huisartsenpraktijk Fascinatio -
  • English version
  • Cookiewetgeving
  • Ik geef toestemming
  • Privacyverklaring